Kordaat Ondernemen op nieuw adres!

Hoogeveen, augustus 2020. Alle eigen diensten onder één dak, genoeg ruimte om ondernemers te ontvangen en alle aanvullende dienstverlening zoals (internet)marketing en communicatie binnen handbereik: dat waren de wensen die Gert-Jan Mannak en Edwin Snijders nog hadden ten aanzien van hun bedrijf Kordaat Ondernemen. Die wensen worden nu werkelijkheid: Kordaat Ondernemen verruilt het kantoor in ondernemershotel De Compaen voor een representatief pand aan
De Markt in hartje centrum Hoogeveen.

‘De verhuizing is ook een mooi moment om ons partnerschap met Smart Accounting uit Beilen en intensieve samenwerking met Koeleman Accountants bekend te maken’. Aan het woord is Gert-Jan Mannak, hij is samen met Edwin Snijders grondlegger van het bedrijf dat ondernemers in staat stelt zich weer te kunnen richten op hun onderneming. Kordaat Ondernemen biedt ondersteuning en advies op de vier gebieden die bij het ondernemerschap horen: administratie, inzicht in bedrijfsprocessen, mens & propositie en toekomst van de onderneming.

VOLLEDIG GEAUTOMATISEERDE ADMINISTRATIE VIA SMART ACCOUNTING
Edwin vult zijn zakenpartner aan: ‘Met Kordaat Ondernemen helpen we inmiddels al heel wat ondernemers bij hun ondernemerschap. De basis is daarbij altijd ‘actueel inzicht in de cijfers’. En dan echt met de nadruk op actueel inzicht. Wanneer je dat niet hebt, kun je je bedrijf niet sturen en ook niet adequaat handelen bij onverwachte situaties. Corona is daar een goed voorbeeld van. De afgelopen periode hebben we veel ondernemers hierbij kunnen helpen. Actueel inzicht vraagt een mate van digitalisering van de administratie. Hierin hebben we onze nieuwe partner Wesley Huisman van Smart Accounting kunnen betrekken. Wesley heeft zo verschrikkelijk veel ervaring in het automatiseren en digitaliseren van de administratie, hij is -zonder te overdrijven- echt dé specialist hierin. Samen met Wesley krijgen we het voor elkaar om de boekhouding op een paar procent na volledig te automatiseren. Je hoeft heen cijferkoning te zijn om te snappen hoeveel tijdwinst, efficiency en actuele informatie dat voor een ondernemer oplevert’.

ACCOUNTANTSADVIES
Gert-Jan: ‘Er bestaat bij onze opdrachtgevers op sommige momenten ook behoefte aan accountantsadvies. Ondernemers willen echter vaak niet alles bij een accountant onderbrengen; daarvoor is, met alle respect maar ook in alle eerlijkheid, die dienst te kostbaar. Er zijn echter onderwerpen waarbij de accountant de aangewezen partij is om advies te geven. Wij gaan daarom een intensieve samenwerking aan met Koeleman Accountants. Zij zijn het kantoor dat bij ons past: ondernemersgericht, snel handelend, korte lijnen, laagdrempelig en met oog voor ondernemerschap in de breedste zin van het woord. Ook zij krijgen ruimte in ons nieuwe pand’. 

Voor Koeleman Accountants betekent de samenwerking met Kordaat Ondernemen dat zij de beschikking hebben over een dependance in het Noorden. ‘Vanuit Hoogeveen kunnen we onze dienstverlening verder uitbreiden; het is voor bestaande cliënten in die regio eenvoudiger om ons te bereiken en voor nieuwe cliënten vormt afstand geen belemmering meer om zaken met ons te doen’, vertelt Edo de Jong, directeur van het middelgrote accountantskantoor met vestigingen in Hilversum, Hoofddorp, Amsterdam en Voorschoten.

Over de samenwerking met Kordaat Ondernemen is Edo de Jong positief gestemd: ‘ik heb inmiddels ervaren dat zij in staat zijn relaties snel aan zich te binden. Onze dienstverlening is een uitstekende aanvulling op het dienstenpakket dat Kordaat aanbiedt op het gebied van advieswerk en accountancy. Ik kijk ernaar uit met de heren te gaan samenwerken’.

BIJDRAGEN AAN HET SUCCES VAN ONDERNEMERS
Kordaat Ondernemen betrekt per 1 september a.s. het voormalige ABN-Amro kantoor aan de Markt in Hoogeveen. ‘Een fantastische plek met meer dan voldoende ruimte voor onze gezamenlijke activiteiten’, aldus Edwin Snijders. Opvallend is de grote kantoorruimte die flexibel plek gaat bieden aan een aantal samenwerkingspartners van Kordaat Ondernemen. Edwin vertelt enthousiast: ‘We werken voor onze opdrachtgevers ook vaak samen met een vaste club zelfstandige specialisten zoals een webbouwer, een Google- en/of social media deskundige, communicatieadviseur en tekstschrijver e.d. Deze ruimte is speciaal voor hen. Ze kunnen hier samenkomen voor een kop koffie, sparren, de koppen bij elkaar steken en elkaar versterken. Ook dát vinden we belangrijk en draagt bij aan het succes van onze ondernemers’.

Vanaf 1 september a.s. is Kordaat Ondernemen gevestigd aan de Markt 3-01, 7902 BK in Hoogeveen.

Dit persbericht is ook te lezen in de Hoogeveensche Courant van 19 augustus 2020

Speciaal voor de ZZP-er

  • We bieden je een unieke administratie app waarmee je moeiteloos je administratie en facturatie kunt regelen
  • We zorgen voor inzicht in je resultaat en doelstellingen
  • We helpen je bij je BTW- en belastingaangifte
  • We helpen je met het doorrekenen van kostprijzen en marge

Heb je vragen of interesse?

Neem dan contact op!

Pakket: Losjes

  • Je kunt 4 uur per kwartaal gebruik maken van onze ondersteuning
  • We geven je gevraagd en ongevraagd advies m.b.t. kpi’s en vooraf afgesproken doelstellingen
  • Voor financiële zaken kun je ons altijd bellen
  • Je kunt ons altijd gebruiken als commercieel klankbord
  • Wanneer je daar behoefte aan hebt houden we een zgn. ‘adviesraad’; We steken de koppen bij elkaar en halen het net op. Hiervoor betaal je een aparte vergoeding.

Heb je vragen of interesse?

Neem dan contact op!

Pakket: Regelmatig

  • Je kunt 4 uur per twee weken gebruik maken van onze ondersteuning
  • We geven je gevraagd en ongevraagd advies m.b.t. kpi’s en vooraf afgesproken doelstellingen
  • 1 x per kwartaal houden we een zgn. ‘adviesraad’; we steken de koppen bij elkaar en halen het net op.
  • Voor financiële zaken kun je ons altijd bellen
  • Je kunt ons altijd gebruiken als commercieel klankbord

Heb je vragen of interesse?

Neem dan contact op!

Pakket: Vaak

  • Je kunt 4 uur per week gebruik maken van onze ondersteuning
  • We geven je gevraagd en ongevraagd advies m.b.t. kpi’s en vooraf afgesproken doelstellingen
  • 1 x per maand houden we een zgn. ‘adviesraad’; we steken de koppen bij elkaar en halen het net op.
  • Voor financiële zaken kun je ons altijd bellen
  • Je kunt ons altijd gebruiken als commercieel klankbord

Heb je vragen of interesse?

Neem dan contact op!